Hästarna på Ratkulla

Hästarna på Ratkulla
Scorpion, Cessi, Duke o Fellu :)

torsdag 16 februari 2012

ilskan, frustrationen inom mej..

Jag bara måste få "skriva av mej" lite.

ANONYMA KOMMENTERARE: TÄNK INT ENS TANKEN PÅ ATT KOMMENTERA !!!
Vågar du inte stå för DIN åsikt, så kan du lika bra HÅLLA KÄFT!!
ENKELT ! :)

För ca. 6 månader sen satt jag i ett möte där jag fick anklagelser och  elaka kommentarer slängda rätt upp i ansiktet.. I en sån situation bli jag alltid så ställd å får int ur mej kommentarer tillbaka som jag BORDE.. Jag borde ha sagt som de var, Jag borde ha lagt fram MIN åsikt å synpunkt.. Gjorde ja ?! SVAR - NEJ, istället fick jag knappt nåt ord ur mej å satt å grät som en 2 åring som tappat bort sitt favorit kramis djur, typ..

Dehär stör mej än i denna dag !
När ja står i stallet och mockar skit eller när jag skall börja sova, då kommer ILSKAN o FRUSTRATIONEN krypande, ja står å "ältar" samtalet i huvet, om och om igen, VARFÖR sa jag inte si eller så, VARFÖR ?!
Jag kan nästan lova till 100% att sku ja få samma frågor i dag, som då, så sku ja int bara sita å gråt, ja sku faktist säg som e er !!

Ja har och har haft ganska många år, svårt att lita på folk, sen när de äntligen känns bra och man känner att denhär personen förstår mej, denhär personen kan jag lita på.. Sen visar de säg att personen kommer å "sticker kniven i ryggen på en".. Tja va ska man säg.. Fick en ganska bra kommentar av en "nära vän"
! -"Ja VETA att e va na me h*ndee, Ja känd på me att int e va na ti lit på!"
Känns bra att man har mor- och farföräldrar, fastrar och kusiner som står vid ens sida i såna här situationer.. NI e guldvärd !!

Ni som e känner er träffade, Synd fö er ! :D

Ja hoppas att NI inser va ni ha gjort å att ni sku sköt e annorlunda i da än va ni gjor då !

he va nu he va ja vila säg :)

Ha en fortsatt bra dag allihopa :)


//Ida

3 kommentarer:

  1. Folk som är elaka och anonyma är nog från rumpan. De är nog inget att bry sig i. Fin blogg du startat förresten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. du har så rätt :) å Tack, de har du oxå :) Ja har suttit å läst en par inlägg å fått mej ett å annat gått skratt :) Du e bra ti skriv :)

      Radera
  2. jag blir så hööööfälo då nån säjer så, så sluta! nee, jag skoja bara, låta koma bara!

    SvaraRadera