Hästarna på Ratkulla

Hästarna på Ratkulla
Scorpion, Cessi, Duke o Fellu :)

tisdag 27 maj 2014

..de va ett tag sen..

...Börjar bli länge sen ja sist skrev ett inlägg här...

Mycket har hänt sen sist.. Jag är numera gift, mamma åt Vincent, Lillbybo... osvosv..

Ny häst i "skaran" har jag oxå, egna uppfödningen Ratkulla Number One (Felicia III - Catch It Ask)
Har även "förlorat" en häst oxå, den älsta i "skaran" Duke Polaris, fick somna in 14.02-14... ett tungt beslut, men oxå vettigt..

Tjaa, annars då.. Här "mårar" vi nu på bara.. Inga större planer i sommar, lite små projekt som att få färdigt "intrett" min sadelkammare tex, o stallen skall målas klart, lite "hag renovering" sku int heller vara nån dum ide´.. Vi får se vad vi hinner med...

Rida skall jag väl oxå hinna göra i något skede.. Har sån "ridabstinens" o hästfeber.. Har ingen häst förtillfället som är i fullt ridbart skick.. Men kanske de blir så småningom.. :) Ridplanen borde jag oxå få sponsorerad o fixad klar..

Mycket jag vill åstadkomma, många ideér o. funderingar, men pengarna o. tiden räcker inte riktit till..
Med en snart 11månaders kille i huset, som är "överallt" gör det inte lättare att få saker o ting att lyckas som man vill.. :) Men nog är han endå det bästa som finns :)

Nu är det lunch dags på schemat... så får ta en "paus" från datorn en stund..

Ha en fortsatt trevlig Tisdag allihopa!!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar